• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

13.06.2023

12:28

Nastavak uspešnog partnerstva kompanije HEINEKEN Srbija i AMSS-a: Poruke kampanje ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS” doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača

Warp Strudio

Društvo

Nastavak uspešnog partnerstva kompanije HEINEKEN Srbija i AMSS-a: Poruke kampanje ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS” doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača

Podeli vest

Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su danas sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.

Potpisujući sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija, izjavila je da je kampanja “KAD IDE TURA NE IDE GAS“ prvo i jedinstveno partnerstvo između lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.

- Ponosni smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj - veća bezbednost u saobraćaju i namera da kampanjom “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ doprinesemo širenju svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji. Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion vozača. Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju. Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u saobraćaju - izjavila je Đokić. 

Pivo je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog stila. Upravo zato, HEINEKEN Srbija godinama unazad preduzima brojne aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o ovoj izuzetno važnoj temi.

Foto: Warp Strudio

U narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i poslovnicama AMSS i "AMS Osiguranje" a.d.o. kojima su bezbednost svih učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja. 

Generalni sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema sebi i drugima.

- Ovo je druga godina zaredom u kojoj potpisujemo jedan sjajan sporazum između lidera u proizvodnji piva i Auto-moto saveza Srbije. Naš cilj jeste promovisanje saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu akciju. Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke, ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama. Čestitam Heineken-u zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne zaboravite - alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, KAD IDE TURA, NE IDE GAS - izjavio je Nikolić.

Foto: Warp Strudio

Svojim kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi stigle do što većeg broja vozača. 

- Veliko mi je zadovoljstvo i čast što imam priliku da budem deo ovako važne društveno odgovorne kampanje koju već drugu godinu zaredom sprovode HEINEKEN Srbija i Auto moto savez Srbije. Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550 konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme reakcije se uveliko smanjuje. Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer KAD IDE TURA, NE IDE GAS - rekao je Miljković.

Budući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije HEINEKEN Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

"Poslednji put sam ih video kod deponije, tu ima potok i cev! Ko zna šta su....": On je video Dankine ubice, i za Informer otkrio jezive detalje
Hronika

"Poslednji put sam ih video kod deponije, tu ima potok i cev! Ko zna šta su....": On je video Dankine ubice, i za Informer otkrio jezive detalje

Od male Danke Ilić(2) koja je 26. marta nestala u Banjskom Polju, već dva meseca nema ni traga ni glasa. Policija je prečešljala svaki pedalj ovoga kraja. Urađena su veštačenja predmeta uzetih iz automobila kojima je udarena devojčica kao i predmeti iz porodične kuće Dejana Dragijevića iz Zlota , osumnjičenog za ubistvo Danke Ilić.

20.05.2024

09:14

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija