• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Izvor: Informer.rs

20.05.2024

18:19

Digital Day 2024 sutra u Domu omladine

Digital Day 2024

Društvo

Digital Day 2024 sutra u Domu omladine

Podeli vest

Konferencija Digital Day okupiće sutra u Domu omladine Beograda oko 600 renomiranih stručnjaka iz zemlje i sveta, profesionalce iz digitalne industrije i medije. Krovna tema ovogodišnje konferencije su uticaji veštačke inteligencije na digitalnu industriju, inovacije koje donosi i napredak koji se već beleži u pogledu njene upotrebe.

Među keynote govornicima nastupiće: Jason Wescott, GroupM, IAB Europe i Jakub Skwarski, Digiseg, a među ostalim govornicima posetioci konferencije će imati priliku da čuju: Mariju Stojanović iz kompanije Yettel, Igora Grmušu, iz ePlanete, Aleksandra Ugljevarevića iz LMS Digital i mnoge druge. Program konferencije će pored pojedinačnih izlaganja činiti i pet panel diskusija, kao i diskusija AI i ljudski um: Između stvarnosti i fikcije.

Jason Wescott, šef globalnog odeljenja za komercijalna rešenja u GroupM Neksus i predsednik Retail Media Network komiteta u IAB Europe. Na nivou IAB Europe, Retail Media Network (RMN) se pojavio kao transformativna sila unutar digitalnog oglašivačkog pejzaža. Njegov eksponencijalni rast naglašava važnost posvećenog komiteta unutar IAB-a da efikasno vodi njegov razvoj. Ovaj komitet igra ključnu ulogu u rešavanju jedinstvenih izazova i prilika koje RMN-ovi pružaju, podstičući saradnju među industrijskim liderima kako bi inovirali i postavili standarde koji odražavaju dinamičnu prirodu ovog rastućeg sektora. Kroz zajedničke inicijative, razmenu znanja i zagovaračke napore, komitet ima za cilj da unapredi razumevanje i usvajanje Retail Media u praksi širom različitih tržišta i zainteresovanih strana, povećavajući efikasnost, transparentnost i stvaranje vrednosti unutar digitalnog oglašivačkog ekosistema.

Osnivanjem posvećenog komiteta unutar IAB-a, industrija prepoznaje strateški značaj RMN-ova i potrebu za usklađenim naporima kako bi se iskoristio njihov pun potencijal. Iznad nadzora, ovaj komitet služi kao katalizator za napredak cele industrije, podstičući okruženje pogodno za inovacije i najbolje prakse. Kroz svoj rad, komitet teži da oblikuje buduću putanju industrije, trasirajući put za održivi rast i konkurentnost u digitalnom dobu.

Foto: Digital Day 2024

 

 

Jakub Skwarski, direktor za uspeh klijenata u Digisegu. Sa svakim kašnjenjem, hitnost prilagođavanja ostaje kritična. Ovo keynote predavanje će se obratiti stručnjacima za oglašavanje i marketing sa znanjem i alatima potrebnim da ostanu proaktivni, umesto reaktivni, u pejzažu gde tradicionalni mehanizmi praćenja nestaju. Treba razumeti trenutno stanje kolačića, predvideti buduće promene i ovladati strategijama koje će vam dati prednost u svetu bez kolačića.

Pored tradicionalnih panela: medijskog, agencijskog i tri tematska, posetioci konferencije će moći da prate diskusiju „AI i ljudski um: Između stvarnosti i fikcije“ u kojoj učestvuju: Nastasija Stošić, Bloomberg i Milica Krstić, Safe Space.

Ovaj panel će istražiti psihološki i emocionalni uticaj veštačke inteligencije na pojedince i društvo. Proučavaćemo pozitivne i negativne aspekte veštačke inteligencije, ispitivati kako ona utiče na mentalno zdravlje, ljudske odnose i našu percepciju stvarnosti. Pridružite nam se dok diskutujemo o zamagljenim granicama između mogućnosti koje pruža veštačka inteligencija i ljudske mašte, i šta to znači za našu budućnost.

Više o konferenciji pronađite na sajtu: digitalday.rs

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija